۱۳۹۷/۰۸/۲۱ فرزاد عامری

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیکقیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد

ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک را به صورت رسمی اعلام کرد. این خودرو در سال گذشته پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت قطعی و رسمی به دست مشتریان رسید.

پژو ۲۰۷ آی صندوقدار اتوماتیک به عنوان محصول جدید شرکت ایران خودرو شناخته‌ می‌شود که بر اساس خودروهای پژو ۲۰۷ آی و ۲۰۶ صندوق دار V9 ساخته شده است. طراحان ایران خودرو سعی داشتند با ایجاد تغییراتی، این خودرو را نسبت به مدل‌های مشابه ارتقا دهند. پژو ۲۰۷i صندوق دار با پیشرانه ۱.۶ لیتری و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با حالت‌های تیپ ترونیک، برفی و اسپورت عرضه خواهد شد. موتور این خودرو قادر به تولید قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتون‌متر است.

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، این محصول به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. در گذشته برای خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷i چنین آپشنی اعلام نشده و انتظار می‌رود خودرو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی به فرمان الکتریکی مجهز باشد. این خودرو در سال گذشته برای نخستین بار پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت مصوب به مشتریان سری تحویل خردادماه ارسال شده است.

همچنین بخوانید:

پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک با چه مشخصات و تجهیزاتی در بازار ایران عرضه می‌شود؟

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

اعلام قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک

شرکت خودروسازی ایران خودرو با در نظر گرفتن شرایط جدید قیمت‌گذاری، بهای محصول جدید خود را حدود ۱۰۴ میلیون اعلام کرده است که ۱۵ میلیون تومان به عنوان تخفیف به خریداران نخستین سری پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک تعلق خواهد گرفت. بنابراین مشتریان این سری باید قیمت ۸۹ میلیون تومان را در نظر بگیرند و از آن سود مشارکت و درصد تاخیر را کسر کنند که در نهایت به قیمت حدود ۸۵ میلیون تومان می‌رسند. انتظار می‌رود تا هفته آینده این خودرو به مشتریان تحویل داده شود و می‌توانیم نسخه‌های پلاک شده این خودرو را در خیابان‌ها مشاهده کنیم.

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

تهیه شده درگجت نیوز
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net