۱۳۹۷/۰۸/۲۱ فرزاد عامری

طرح تبدیل خودروهای رنوسایپا طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا را لغو کرد

شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید اعلام کرد طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا متوقف شده است. قبل از آن سایپا اعلام کرده بود تحویل خودروهای رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر ۹۰ و پارس تندر ممکن نیست و مشتریان می‌توانند، خودروهای ثبت نامی را تعویض کنند.

در روز ۲۰ آبان ۱۳۹۷ شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد امکان تحویل محصولات رنو یعنی رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر و تندر ۹۰ به دلیل تامین نشدن قطعات، وجود ندارد و دارندگان حواله‌های خودروهای رنو که توسط پارس خودرو تولید شده‌اند، می‌توانند یکی از خودروهای پراید، تیبا و ساینا را انتخاب کنند. از طرفی کسانی که تمایلی به تحویل خودرو ندارند، باید تا اطلاعیه‌های بعدی منتظر می‌ماندند و افرادی که قصد انصراف داشتند به آن‌ها سود‌های ۳۰ و ۳۶ درصدی تعلق می‌گرفت. انتشار این اطلاعیه باعث نگرانی بسیاری از خریداران شده و موجی از اعترض‌ها را به دنبال داشت. به همین دلیل شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید از اجرای طرح تبدیل خودروهای رنو پشیمان شد.

همچنین بخوانید:

تحویل خودروهای رنو سایپا ممکن نیست؛ تکلیف خریداران ساندرو چه می‌شود؟ + اطلاعیه سایپا

طرح تبدیل خودروهای رنو

علت توقف طرح تبدیل خودروهای رنو

برخی از رسانه‌‌ها با انتشار نوشته‌هایی از صورت‌ جلسه‌های مدیران سایپا، عنوان می‌کنند محصولات رنو که برای موعد شهریور ۹۷ تعهد شده‌اند تا دو هفته دیگر به مشتریان تحویل داده می‌شود. از طرفی انتظار می‌رود شرکت‌های سایپا و پارس خودرو تا دو ماه دیگر تمامی تعهدات محصولات رنو که بالغ بر ۴۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه است را انجام دهند.

تصویر اطلاعیه جدید سایپا درباره لغو طرح تبدیل خودروهای رنو

طرح تبدیل خودروهای رنو

تهیه شده درگجت نیوز
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net