rain
مقالات مرتبط با تکنولوژی وب و فن آوری اطلاعات و ارتباطات

اخبار و مقالات

سایپا طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا را لغو کرد 					 					شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید اعلام کرد طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا متوقف شده است. قبل از آن سایپا اعلام کرده بود تحویل خودروهای رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر 90 و پارس تندر ممکن نیست و مشتریان می‌توانند، خودروهای ثبت نامی را تعویض کنند.
 در روز 20 آبان 1397 شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد امکان تحویل محصولات رنو یعنی رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر و تندر 90 به دلیل تامین نشدن قطعات، وجود ندارد و دارندگان حواله‌های خودروهای رنو که توسط پارس خودرو تولید شده‌اند، می‌توانند یکی از خودروهای پراید، تیبا و ساینا را انتخاب کنند. از طرفی کسانی که تمایلی به تحویل خودرو ندارند، باید تا اطلاعیه‌های بعدی منتظر می‌ماندند و افرادی که قصد انصراف داشتند به آن‌ها سود‌های 30 و 36 درصدی تعلق می‌گرفت. انتشار این اطلاعیه باعث نگرانی بسیاری از خریداران شده و موجی از اعترض‌ها را به دنبال داشت. به همین دلیل شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید از اجرای طرح تبدیل خودروهای رنو پشیمان شد.
 			 همچنین..
سایپا طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا را لغو کرد شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید اعلام کرد طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا متوقف شده است. قبل از آن سایپا اعلام کرده بود تحویل خودروهای رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر 90 و پارس تندر ممکن نیست و مشتریان می‌توانند، خودروهای ثبت نامی را تعویض کنند. در روز 20 آبان 1397 شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد امکان تحویل محصولات رنو یعنی رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر و تندر 90 به دلیل تامین نشدن قطعات، وجود ندارد و دارندگان حواله‌های خودروهای رنو که توسط پارس خودرو تولید شده‌اند، می‌توانند یکی از خودروهای پراید، تیبا و ساینا را انتخاب کنند. از طرفی کسانی که تمایلی به تحویل خودرو ندارند، باید تا اطلاعیه‌های بعدی منتظر می‌ماندند و افرادی که قصد انصراف داشتند به آن‌ها سود‌های 30 و 36 درصدی تعلق می‌گرفت. انتشار این اطلاعیه باعث نگرانی بسیاری از خریداران شده و موجی از اعترض‌ها را به دنبال داشت. به همین دلیل شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید از اجرای طرح تبدیل خودروهای رنو پشیمان شد. همچنین..
21 آبان 1397

سایپا طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا را لغو کرد

سایپا طرح تبدیل خودروهای رنو به پراید، تیبا و ساینا را لغو کرد شرکت سایپا با انتشار اطلاعیه‌‌ای جدید اعلام…

گوشی های سری میت 20 تنها در یک روز 29 میلیون دلار سودآوری برای هواوی داشتند 					 					گوشی های سری میت 20 هواوی (Huawei Mate 20) در روز ویژه 11 سپتامبر در چین موفق شدند سودآوری 29 میلیون دلاری را برای این شرکت به ارمغان بیاورند. این سود حاصل فروش گوشی های هواوی میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس است.
 روز گذشته یکی از بزرگ‌ترین روزهای فروش در چین بود و بسیاری از سازندگان تلاش زیادی را کردند تا این روز را به نام خود ثبت کنند. در همین حال هواوی اعلام کرده است که گوشی های سری میت 20 این شرکت در عرض چند ساعت، موفق شده 29 میلیون دلار (200 هزار یوان چین) برایشان سودآوری کند.
 تحفیف ویژه گوشی های سری میت 20 در این رویداد ویژه که یازدهمین روز از یازدهمین ماه سال میلادی برگزار می‌شود (11.11)، گوشی های هواوی میت 20 پرو، میت 20 و میت 20 ایکس به فروش رسیدند؛ اما این میت 20 پرو بود که بیشتر از دو گوشی دیگر، نظر خریداران را به خود جلب کرد. البته در این روز گوشی های سری میت 20 هواوی با کاهش قیمت جزئی همراه شده بودند و همین از یازدهم نوامبر، زمان خوبی برای خریداران ساخته بود.
 بیشترین فروش برای هواوی م..
گوشی های سری میت 20 تنها در یک روز 29 میلیون دلار سودآوری برای هواوی داشتند گوشی های سری میت 20 هواوی (Huawei Mate 20) در روز ویژه 11 سپتامبر در چین موفق شدند سودآوری 29 میلیون دلاری را برای این شرکت به ارمغان بیاورند. این سود حاصل فروش گوشی های هواوی میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس است. روز گذشته یکی از بزرگ‌ترین روزهای فروش در چین بود و بسیاری از سازندگان تلاش زیادی را کردند تا این روز را به نام خود ثبت کنند. در همین حال هواوی اعلام کرده است که گوشی های سری میت 20 این شرکت در عرض چند ساعت، موفق شده 29 میلیون دلار (200 هزار یوان چین) برایشان سودآوری کند. تحفیف ویژه گوشی های سری میت 20 در این رویداد ویژه که یازدهمین روز از یازدهمین ماه سال میلادی برگزار می‌شود (11.11)، گوشی های هواوی میت 20 پرو، میت 20 و میت 20 ایکس به فروش رسیدند؛ اما این میت 20 پرو بود که بیشتر از دو گوشی دیگر، نظر خریداران را به خود جلب کرد. البته در این روز گوشی های سری میت 20 هواوی با کاهش قیمت جزئی همراه شده بودند و همین از یازدهم نوامبر، زمان خوبی برای خریداران ساخته بود. بیشترین فروش برای هواوی م..
21 آبان 1397

گوشی های سری میت ۲۰ تنها در یک روز ۲۹ میلیون دلار سودآوری برای هواوی داشتند

گوشی های سری میت ۲۰ تنها در یک روز ۲۹ میلیون دلار سودآوری برای هواوی داشتند گوشی های سری میت…

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد 					 					ایران خودرو قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را به صورت رسمی اعلام کرد. این خودرو در سال گذشته پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت قطعی و رسمی به دست مشتریان رسید.
 پژو ۲۰۷ آی صندوقدار اتوماتیک به عنوان محصول جدید شرکت ایران خودرو شناخته‌ می‌شود که بر اساس خودروهای پژو 207 آی و 206 صندوق دار V9 ساخته شده است. طراحان ایران خودرو سعی داشتند با ایجاد تغییراتی، این خودرو را نسبت به مدل‌های مشابه ارتقا دهند. پژو 207i صندوق دار با پیشرانه 1.6 لیتری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با حالت‌های تیپ ترونیک، برفی و اسپورت عرضه خواهد شد. موتور این خودرو قادر به تولید قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتون‌متر است.
 بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، این محصول به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. در گذشته برای خودروهای 206 و 207i چنین آپشنی اعلام نشده و انتظار می‌رود خودرو 207 آی صندوق دار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی به فرمان الکتریکی مجهز باشد. این خودرو در سال گذشته برای نخستین بار پیش فروش شد و د..
قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد ایران خودرو قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را به صورت رسمی اعلام کرد. این خودرو در سال گذشته پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت قطعی و رسمی به دست مشتریان رسید. پژو ۲۰۷ آی صندوقدار اتوماتیک به عنوان محصول جدید شرکت ایران خودرو شناخته‌ می‌شود که بر اساس خودروهای پژو 207 آی و 206 صندوق دار V9 ساخته شده است. طراحان ایران خودرو سعی داشتند با ایجاد تغییراتی، این خودرو را نسبت به مدل‌های مشابه ارتقا دهند. پژو 207i صندوق دار با پیشرانه 1.6 لیتری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با حالت‌های تیپ ترونیک، برفی و اسپورت عرضه خواهد شد. موتور این خودرو قادر به تولید قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتون‌متر است. بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، این محصول به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. در گذشته برای خودروهای 206 و 207i چنین آپشنی اعلام نشده و انتظار می‌رود خودرو 207 آی صندوق دار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی به فرمان الکتریکی مجهز باشد. این خودرو در سال گذشته برای نخستین بار پیش فروش شد و د..
21 آبان 1397

قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد

قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک را…

آمار فروش اولیه پرچمدار هواوی: پیش فروش هواوی میت 20 رکوردشکنی کرد 					 					پیش فروش هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) رکوردشکنی کرده و از آمار فروش پی 20 پرو پیشی گرفته است. در ادامه، آمار فروش اولیه گوشی های پرچمدار Huawei یعنی سری میت ۲۰ را بررسی می‌کنیم.
 در دو هفته گذشته شاهد رونمایی از پرچمداران جدید هواوی، یعنی سری میت 20 (Huawei Mate 20) در لندن و معرفی ویژگی‌های مدل‌های این سری شامل هواوی میت ۲۰، هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)، هواوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20 X) و هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 Porsche Design) بودیم. این گوشی‌ها هم اکنون در برخی بازارهای اروپا موجود شده و آمارهای فروش اولیه آن‌ها به زودی منتشر می‌شود.
 پیش فروش هواوی میت 20 رکورد P20 Pro را زد جدیدترین گزارش فروش منتشر شده در ارتباط با پیش فروش هواوی میت 20 حاکی از این است که مدل Huawei Mate 20 Pro عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته و در نتیجه رکورد فروش بهتری را ثبت کرده است. در حالی که تنها 10 روز از آغاز فروش این گوشی‌ها می‌گذرد، آمارها حاکی از آن است که میزان فروش میت 20 پرو 40 ..
آمار فروش اولیه پرچمدار هواوی: پیش فروش هواوی میت 20 رکوردشکنی کرد پیش فروش هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) رکوردشکنی کرده و از آمار فروش پی 20 پرو پیشی گرفته است. در ادامه، آمار فروش اولیه گوشی های پرچمدار Huawei یعنی سری میت ۲۰ را بررسی می‌کنیم. در دو هفته گذشته شاهد رونمایی از پرچمداران جدید هواوی، یعنی سری میت 20 (Huawei Mate 20) در لندن و معرفی ویژگی‌های مدل‌های این سری شامل هواوی میت ۲۰، هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)، هواوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20 X) و هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 Porsche Design) بودیم. این گوشی‌ها هم اکنون در برخی بازارهای اروپا موجود شده و آمارهای فروش اولیه آن‌ها به زودی منتشر می‌شود. پیش فروش هواوی میت 20 رکورد P20 Pro را زد جدیدترین گزارش فروش منتشر شده در ارتباط با پیش فروش هواوی میت 20 حاکی از این است که مدل Huawei Mate 20 Pro عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته و در نتیجه رکورد فروش بهتری را ثبت کرده است. در حالی که تنها 10 روز از آغاز فروش این گوشی‌ها می‌گذرد، آمارها حاکی از آن است که میزان فروش میت 20 پرو 40 ..
21 آبان 1397

آمار فروش اولیه پرچمدار هواوی: پیش فروش هواوی میت ۲۰ رکوردشکنی کرد

آمار فروش اولیه پرچمدار هواوی: پیش فروش هواوی میت ۲۰ رکوردشکنی کرد پیش فروش هواوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20)…

گرافین ، تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی 					 					راز پنهان تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی چیست؟ گوشی هواوی میت 20 ایکس از فیلم‌های گرافین و خنک‌سازی با مایع برای پراکنده کردن گرما استفاده می‌کنند که در ادامه، آن را بررسی می‌کنیم.
 باتری از آن عناصری است که در گوشی های هوشمند نقش فرشته و شیطان را با هم بازی می‌کند. از یک طرف انرژی گجت‌تان را تامین می‌کند و از طرف دیگر مشکلاتی که به بار می‌آورد، می‌تواند شما و گوشی‌تان را زمین‌گیر کند. از خالی شدن‌های نابه‌هنگام و گاهی غیرمنطقی‌ تا گرم شدن گاه‌و‌بیگاه‌ که تاثیرات منفی‌ روی عملکرد تلفن خواهد داشت.
 از زمانی که سری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به بازار آمده، بیشتر تکنولوژی‌های ثبت شده در این گوشی زیر ذره‌بین قرار گرفته است، اما در میان‌ آن‌ها، هیجان‌انگیزترین تکنولوژی کدام است؟ روش جدید برای پراکنده کردن گرما در هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X) استفاده از فیلم‌های گرافین و خنک‌‌سازی با مایع است. این روش که توجه زیادی را به خودش جلب کرده، کاربرد عمیق تکنولوژی گرافین را در گوشی های هوشمند به خ..
گرافین ، تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی راز پنهان تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی چیست؟ گوشی هواوی میت 20 ایکس از فیلم‌های گرافین و خنک‌سازی با مایع برای پراکنده کردن گرما استفاده می‌کنند که در ادامه، آن را بررسی می‌کنیم. باتری از آن عناصری است که در گوشی های هوشمند نقش فرشته و شیطان را با هم بازی می‌کند. از یک طرف انرژی گجت‌تان را تامین می‌کند و از طرف دیگر مشکلاتی که به بار می‌آورد، می‌تواند شما و گوشی‌تان را زمین‌گیر کند. از خالی شدن‌های نابه‌هنگام و گاهی غیرمنطقی‌ تا گرم شدن گاه‌و‌بیگاه‌ که تاثیرات منفی‌ روی عملکرد تلفن خواهد داشت. از زمانی که سری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به بازار آمده، بیشتر تکنولوژی‌های ثبت شده در این گوشی زیر ذره‌بین قرار گرفته است، اما در میان‌ آن‌ها، هیجان‌انگیزترین تکنولوژی کدام است؟ روش جدید برای پراکنده کردن گرما در هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X) استفاده از فیلم‌های گرافین و خنک‌‌سازی با مایع است. این روش که توجه زیادی را به خودش جلب کرده، کاربرد عمیق تکنولوژی گرافین را در گوشی های هوشمند به خ..
21 آبان 1397

گرافین ، تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی

گرافین ، تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری های هواوی راز پنهان تکنولوژی نوین پراکنده کردن حرارت در باتری…

فهمیدن زبان موجودات فضایی از آنچه تصور می‌کنیم سخت‌تر است! 					 					زبان موجودات فضایی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف به شکلی ساده و قابل‌فهم به تصویر کشیده می‌شود،‌ اما همانطور که یک متخصص زبان شناسی اظهار کرده،‌ در دنیای واقعی مشکل در فهم زبان فرازمینی‌ها می‌تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد.
 زبان موجودات فضایی، در صورت برقرار ارتباط با آن‌ها، عملا تنها پل ارتباطی بین نوع بشر و بیگانگان خواهد بود. در حالی که فیلم‌ها، سریال‌ها و داستان‌های گوناگون زبان فرازمینی‌ها را به شکلی قابل‌فهم و حتی کاملا مشابه به زبان زمینیان به تصویر می‌کشند، دنیل اورت (Daniel Everett)، زبان شناسی از دانشگاه بنتلی (Bentley University) می‌گوید که موضوع بسیار پیچیده‌تر از این‌هاست.
 اورت در مصاحبه تازه‌ای گفته است که با وجود اینکه تاکنون فرصتی برای تعامل انسان‌ها و فرازمینی‌ها پیش نیامده،‌ در صورت فراهم شدن این فرصت کوچک‌ترین سو تفاهمی در فهمیدن زبان موجودات فضای و یا انتقال مفاهیم از طریق زبان بشر می‌تواند عواقبی فاجعه‌بار داشته باشد.

 تصور کنیم که موجوداتی همانند بیگانگان فیلم ئی.تی. (.E.T) به زمین بیایند و..
فهمیدن زبان موجودات فضایی از آنچه تصور می‌کنیم سخت‌تر است! زبان موجودات فضایی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف به شکلی ساده و قابل‌فهم به تصویر کشیده می‌شود،‌ اما همانطور که یک متخصص زبان شناسی اظهار کرده،‌ در دنیای واقعی مشکل در فهم زبان فرازمینی‌ها می‌تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. زبان موجودات فضایی، در صورت برقرار ارتباط با آن‌ها، عملا تنها پل ارتباطی بین نوع بشر و بیگانگان خواهد بود. در حالی که فیلم‌ها، سریال‌ها و داستان‌های گوناگون زبان فرازمینی‌ها را به شکلی قابل‌فهم و حتی کاملا مشابه به زبان زمینیان به تصویر می‌کشند، دنیل اورت (Daniel Everett)، زبان شناسی از دانشگاه بنتلی (Bentley University) می‌گوید که موضوع بسیار پیچیده‌تر از این‌هاست. اورت در مصاحبه تازه‌ای گفته است که با وجود اینکه تاکنون فرصتی برای تعامل انسان‌ها و فرازمینی‌ها پیش نیامده،‌ در صورت فراهم شدن این فرصت کوچک‌ترین سو تفاهمی در فهمیدن زبان موجودات فضای و یا انتقال مفاهیم از طریق زبان بشر می‌تواند عواقبی فاجعه‌بار داشته باشد. تصور کنیم که موجوداتی همانند بیگانگان فیلم ئی.تی. (.E.T) به زمین بیایند و..
20 آبان 1397

فهمیدن زبان موجودات فضایی از آنچه تصور می‌کنیم سخت‌تر است!

فهمیدن زبان موجودات فضایی از آنچه تصور می‌کنیم سخت‌تر است! زبان موجودات فضایی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف به شکلی…

9 مورد از کارهایی که باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت می‌شوند 					 					جوش صورت یکی از مشکلاتی است که برای افراد مختلف، علی‌الخصوص بانوان ایجاد نگرانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم چند کار اشتباه که می‌توانند باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت شوند را مورد بررسی قرار دهیم.
 بانوان نسبت به جوش صورت از خود حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. روش‌های درمانی زیادی وجود دارند که پایه علمی نداشته اما مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از نتایج آزمایش‌های محققان، می‌توان گفت که بسیاری از باورها، روش‌ها و محصولات می‌توانند خسارت‌های بیشتری ایجاد کنند.
 محصولات متنوع زیادی همانند روغن درخت چای، خمیر دندان، سرکه سیب و آب‌لیمو وجود دارند که تضمین می‌دهند تمام سطح پوست را در زمانی کوتاه پاک خواهند کرد؛ اما بعضی از این روش‌های درمانی می‌توانند باعث آسیب‌های بیشتری شوند. استفاده از محصولات خاص می‌تواند باعث تحریک پوست یا حتی بدتر شدن وضعیت آن شود؛ بنابراین مهم است که بدانید چه محصولاتی برای استفاده ایمن هستند و از چه محصولاتی باید دوری کنید.
 در این مقاله 9 مورد از اقداماتی که هرگز نباید بر رو..
9 مورد از کارهایی که باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت می‌شوند جوش صورت یکی از مشکلاتی است که برای افراد مختلف، علی‌الخصوص بانوان ایجاد نگرانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم چند کار اشتباه که می‌توانند باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت شوند را مورد بررسی قرار دهیم. بانوان نسبت به جوش صورت از خود حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. روش‌های درمانی زیادی وجود دارند که پایه علمی نداشته اما مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از نتایج آزمایش‌های محققان، می‌توان گفت که بسیاری از باورها، روش‌ها و محصولات می‌توانند خسارت‌های بیشتری ایجاد کنند. محصولات متنوع زیادی همانند روغن درخت چای، خمیر دندان، سرکه سیب و آب‌لیمو وجود دارند که تضمین می‌دهند تمام سطح پوست را در زمانی کوتاه پاک خواهند کرد؛ اما بعضی از این روش‌های درمانی می‌توانند باعث آسیب‌های بیشتری شوند. استفاده از محصولات خاص می‌تواند باعث تحریک پوست یا حتی بدتر شدن وضعیت آن شود؛ بنابراین مهم است که بدانید چه محصولاتی برای استفاده ایمن هستند و از چه محصولاتی باید دوری کنید. در این مقاله 9 مورد از اقداماتی که هرگز نباید بر رو..
20 آبان 1397

۹ مورد از کارهایی که باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت می‌شوند

۹ مورد از کارهایی که باعث بدتر شدن وضعیت جوش صورت می‌شوند جوش صورت یکی از مشکلاتی است که برای…

هکرهای کره شمالی میلیون‌ها دلار از دستگاه‌های خودپرداز سرقت کردند 					 					هکرهای کره شمالی و وابسته به دولت این کشور، تحت گروهی با نام لازاروس (Lazarus)، اقدام به سرقت میلیون‌ها دلار پول از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) کرده‌اند. این گروه پیشتر خراب‌کاری‌های اینترنتی دیگری در سطح وسیع انجام داده بود.
 شرکت امنیتی Symantec به تازگی طی انتشار گزارشی جدید مدعی شده هکرهای کره شمالی که در واقع با دولت این کشور در ارتباط هستند، میلیون‌ها دلار پول از دستگاه‌های خودپرداز واقع در سرتاسر قاره آسیا و آفریقا به سرقت برده‌اند. هکرهای کره شمالی با استفاده از یک بدافزار از نوع تروجان با نام Trojan.Fastcash کار خود را پیش برده‌اند. گفته می‌شود Lazarus تیمی است که پشت پرده این هک گسترده و سرقت از دستگاه‌های ATM قرار دارد.
 این گروه با آلوده کرده سرورهای بانک‌های مختلف به تروجان نام برده، کنترل دستگاه‌های خودپرداز آن‌ها را بر عهده گرفته و از طریق ایجاد تراکنش‌های جعلی، موفق به سرقت میلیون‌ها دلار پول شده است.
 دیگر حملات سایبری هکرهای کره شمالی گفته می‌شود لازاروس همان تیم مسئول هک Sony Pictures و مخصوصا..
هکرهای کره شمالی میلیون‌ها دلار از دستگاه‌های خودپرداز سرقت کردند هکرهای کره شمالی و وابسته به دولت این کشور، تحت گروهی با نام لازاروس (Lazarus)، اقدام به سرقت میلیون‌ها دلار پول از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) کرده‌اند. این گروه پیشتر خراب‌کاری‌های اینترنتی دیگری در سطح وسیع انجام داده بود. شرکت امنیتی Symantec به تازگی طی انتشار گزارشی جدید مدعی شده هکرهای کره شمالی که در واقع با دولت این کشور در ارتباط هستند، میلیون‌ها دلار پول از دستگاه‌های خودپرداز واقع در سرتاسر قاره آسیا و آفریقا به سرقت برده‌اند. هکرهای کره شمالی با استفاده از یک بدافزار از نوع تروجان با نام Trojan.Fastcash کار خود را پیش برده‌اند. گفته می‌شود Lazarus تیمی است که پشت پرده این هک گسترده و سرقت از دستگاه‌های ATM قرار دارد. این گروه با آلوده کرده سرورهای بانک‌های مختلف به تروجان نام برده، کنترل دستگاه‌های خودپرداز آن‌ها را بر عهده گرفته و از طریق ایجاد تراکنش‌های جعلی، موفق به سرقت میلیون‌ها دلار پول شده است. دیگر حملات سایبری هکرهای کره شمالی گفته می‌شود لازاروس همان تیم مسئول هک Sony Pictures و مخصوصا..
20 آبان 1397

هکرهای کره شمالی میلیون‌ها دلار از دستگاه‌های خودپرداز سرقت کردند

هکرهای کره شمالی میلیون‌ها دلار از دستگاه‌های خودپرداز سرقت کردند هکرهای کره شمالی و وابسته به دولت این کشور، تحت…

قیمت بسته های اینترنت موبایل تا 18 درصد افزایش یافت 					 					قیمت بسته های اینترنت موبایل افزایش یافته و موجی از نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. حتی تعرفه برخی از بسته‌ها تا 18 درصد بالا رفته است. در ادامه از زبان معاون وزیر ارتباطات این موضوع را بررسی می‌کنیم.
 حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد بر اساس بررسی‌های انجام شده شاهد رشد 8 تا 18 درصدی قیمت بسته های اینترنت موبایل بوده‌ایم. البته افزایش قیمت بسته‌ها با در نظر گرفتن سقف و کف تعرفه‌گذاری و در چارچوب مصوبه‌های کمیسیون مقررات ارتباطات بوده و اپراتورهای موبایل، افزایش تعرفه‌ها را به کاربران خود اطلاع‌رسانی کرده‌اند. از طرفی برای مدیریت بهتر قیمت‌گذاری بسته های اینترنت با اپراتورهای موبایل مذاکراتی انجام شده است.
 			 همچنین بخوانید:
 چرا قیمت‌ بسته های اینترنت موبایل کمتر از اینترنت ثابت است؟

 افزایش قیمت بسته های اینترنت موبایل فلاح جوشقانی در ادامه عنوان کرد با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که افزایش قیمت بسته های اینترنت بیشتر شامل بسته‌ها..
قیمت بسته های اینترنت موبایل تا 18 درصد افزایش یافت قیمت بسته های اینترنت موبایل افزایش یافته و موجی از نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. حتی تعرفه برخی از بسته‌ها تا 18 درصد بالا رفته است. در ادامه از زبان معاون وزیر ارتباطات این موضوع را بررسی می‌کنیم. حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد بر اساس بررسی‌های انجام شده شاهد رشد 8 تا 18 درصدی قیمت بسته های اینترنت موبایل بوده‌ایم. البته افزایش قیمت بسته‌ها با در نظر گرفتن سقف و کف تعرفه‌گذاری و در چارچوب مصوبه‌های کمیسیون مقررات ارتباطات بوده و اپراتورهای موبایل، افزایش تعرفه‌ها را به کاربران خود اطلاع‌رسانی کرده‌اند. از طرفی برای مدیریت بهتر قیمت‌گذاری بسته های اینترنت با اپراتورهای موبایل مذاکراتی انجام شده است. همچنین بخوانید: چرا قیمت‌ بسته های اینترنت موبایل کمتر از اینترنت ثابت است؟ افزایش قیمت بسته های اینترنت موبایل فلاح جوشقانی در ادامه عنوان کرد با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که افزایش قیمت بسته های اینترنت بیشتر شامل بسته‌ها..
20 آبان 1397

قیمت بسته های اینترنت موبایل تا ۱۸ درصد افزایش یافت

قیمت بسته های اینترنت موبایل تا ۱۸ درصد افزایش یافت قیمت بسته های اینترنت موبایل افزایش یافته و موجی از…

گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات 					 					گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 (Samsung Galaxy A7 2018) وارد بازار ایران شده و با قیمت زیادی به فروش می‌رسد. در ادامه مشخصات و قیمت این گوشی میان رده جذاب را بررسی خواهیم کرد.
 سامسونگ گلکسی ای 7 (Samsung Galaxy A7) در شهریور 1397 به عنوان یک گوشی جدید رونمایی شد. پس از آن، اولین سری از گوشی های پیش فروش شده میان رده جدید سامسونگ در بازارهای جهانی به خریداران تحویل داده شد. جنس بدنه این گوشی موبایل از شیشه و فلز بوده و در رنگ‌های جذاب طلایی، صورتی، آبی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.
 یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 برخورداری از 3 لنز دوربین بوده که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. لنز اول با یک سنسور 8 مگاپیکسلی قادر به عکاسی با زاویه دید گسترده بوده و لنز دوم نیز با یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار می‌رود و سرانجام لنز سوم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز بوده که جهت ثبت عکس‌های معمولی استفاده می‌شود. البته با استفاده از لنز سوم و به همراه لنز تشخیص عمق می‌توانید عکس‌های پرتره زیبایی ..
گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 (Samsung Galaxy A7 2018) وارد بازار ایران شده و با قیمت زیادی به فروش می‌رسد. در ادامه مشخصات و قیمت این گوشی میان رده جذاب را بررسی خواهیم کرد. سامسونگ گلکسی ای 7 (Samsung Galaxy A7) در شهریور 1397 به عنوان یک گوشی جدید رونمایی شد. پس از آن، اولین سری از گوشی های پیش فروش شده میان رده جدید سامسونگ در بازارهای جهانی به خریداران تحویل داده شد. جنس بدنه این گوشی موبایل از شیشه و فلز بوده و در رنگ‌های جذاب طلایی، صورتی، آبی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 برخورداری از 3 لنز دوربین بوده که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. لنز اول با یک سنسور 8 مگاپیکسلی قادر به عکاسی با زاویه دید گسترده بوده و لنز دوم نیز با یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار می‌رود و سرانجام لنز سوم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز بوده که جهت ثبت عکس‌های معمولی استفاده می‌شود. البته با استفاده از لنز سوم و به همراه لنز تشخیص عمق می‌توانید عکس‌های پرتره زیبایی ..
20 آبان 1397

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸…

آموزش استفاده از برنامه IGTV اینستاگرام برای تماشای ویدیوهای طولانی 					 					به دنبال معرفی برنامه IGTV اینستاگرام برای پخش ویدیوهای طولانی، در ادامه، آموزش استفاده از این اپلیکیشن ویدیویی را تشریح خواهیم کرد. با گجت نیوز همراه باشید.
 IGTV نام جدیدترین اپلیکیشن اینستاگرام است که به سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و دیگر کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را به شکلی تازه برای مخاطبان منتشر کنند. IGTV منحصرا برای پخش ویدیوهای عمودی باکیفیت که بیشتر از 60 ثانیه زمان دارند، ساخته شده و نصب آن به صورت یک اپلیکیشن مستقل روی دستگاه‌های مجهز به اندروید یا آی او اس امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آن را مستقیما از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام نیز تجربه کنند.
 			 همچنین بخوانید:
 اینستاگرام سرویس ویدیویی IGTV را معرفی کرد
 			 نرم افزار IGTV هم‌اکنون از طریق اپ استور و گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد و اگر طی 24 ساعت گذشته اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید، احتمالا متوجه اضافه شدن دکمه IGTV به آن شده‌اید. اما از این سرویس جدید چگونه باید استفده کرد؟
 روش استفاده از برنامه IGTV 
..
آموزش استفاده از برنامه IGTV اینستاگرام برای تماشای ویدیوهای طولانی به دنبال معرفی برنامه IGTV اینستاگرام برای پخش ویدیوهای طولانی، در ادامه، آموزش استفاده از این اپلیکیشن ویدیویی را تشریح خواهیم کرد. با گجت نیوز همراه باشید. IGTV نام جدیدترین اپلیکیشن اینستاگرام است که به سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و دیگر کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را به شکلی تازه برای مخاطبان منتشر کنند. IGTV منحصرا برای پخش ویدیوهای عمودی باکیفیت که بیشتر از 60 ثانیه زمان دارند، ساخته شده و نصب آن به صورت یک اپلیکیشن مستقل روی دستگاه‌های مجهز به اندروید یا آی او اس امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آن را مستقیما از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام نیز تجربه کنند. همچنین بخوانید: اینستاگرام سرویس ویدیویی IGTV را معرفی کرد نرم افزار IGTV هم‌اکنون از طریق اپ استور و گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد و اگر طی 24 ساعت گذشته اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید، احتمالا متوجه اضافه شدن دکمه IGTV به آن شده‌اید. اما از این سرویس جدید چگونه باید استفده کرد؟ روش استفاده از برنامه IGTV ..
02 تیر 1397

آموزش استفاده از برنامه IGTV اینستاگرام برای تماشای ویدیوهای طولانی

آموزش استفاده از برنامه IGTV اینستاگرام برای تماشای ویدیوهای طولانی به دنبال معرفی برنامه IGTV اینستاگرام برای پخش ویدیوهای طولانی،…

بازی Red Dead Redemption 2 را قطعا می‌توان مورد انتظارترین عنوان پیش رو یا حداقل، سال جاری دانست. همان طور که می‌دانید، این بازی قرار است برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود اما آیا شرکت راک‌ استار (Rockstar Games) واقعا نمی‌خواهد بازی جدید و فوق‌العاده مورد انتظار خود را در دسترس بازی‌بازان ...
 نوشته گیم شات: آیا بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی منتشر می‌شود؟ اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.
بازی Red Dead Redemption 2 را قطعا می‌توان مورد انتظارترین عنوان پیش رو یا حداقل، سال جاری دانست. همان طور که می‌دانید، این بازی قرار است برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود اما آیا شرکت راک‌ استار (Rockstar Games) واقعا نمی‌خواهد بازی جدید و فوق‌العاده مورد انتظار خود را در دسترس بازی‌بازان ... نوشته گیم شات: آیا بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی منتشر می‌شود؟ اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.
02 تیر 1397

گیم شات: آیا بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی منتشر می‌شود؟

بازی Red Dead Redemption 2 را قطعا می‌توان مورد انتظارترین عنوان پیش رو یا حداقل، سال جاری دانست. همان طور…