۱۳۹۷/۰۳/۱۰ فرزاد عامری

گوشی سونی اکسپریا XZ2گوشی سونی اکسپریا XZ2 وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Sony Xperia XZ2) که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده بود، اکنون به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گوشی سونی اکسپریا XZ2 می‌پردازیم.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Sony Xperia XZ2) از روز پنجشنبه دهم خردادماه ۱۳۹۷، در بازار ایران عرضه می‌شود. از ویژگی‌های منحصربه فرد این گوشی می‌توان به بادوام‌ترین باتری و قدرتمندترین پردازنده اندروید اشاره کرد. گوشی سونی اکسپریا XZ2 با یک بار شارژ کامل، برای استفاده معمولی کاربران بیش از ۳۶ ساعت دوام می‌آورد. همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ برای نخستین بار در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

گوشی سونی اکسپریا XZ2

گوشی سونی اکسپریا XZ2 در فروشگاه‌های زیر در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

۱- فروشگاه سونی: خیابان حافظ، بازار موبایل ایران، طبقه همکف، پلاک ۲۴۱ و ۲۴۲، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۳۴۷۳۳۷

۲- فروشگاه سونی: خیابان میرداماد، پاساژ پایتخت، طبقه همکف، پلاک ۲۳، شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۷۵۷۰۳

۳- دیجی لند: خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه همکف، پلاک B8، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۶۷۲۹۴

۴- فروشگاه آنلاین تکنولایف: www.technolife.ir

مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ2

مدت‌ها بود که کاربران ایرانی برای عرضه گوشی سونی اکسپریا XZ2 در بازار کشورمان انتظار کشیدند و حالا فروش این گوشی پرچمدار قدرتمند از ۱۰ خرداد ۹۷ آغاز شده است. پرچمدار جدید سونی در نمایشگاه MWC معرفی شده بود و از ویژگی‌هایی چون اندروید ۸ اوریو، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با حاشیه نسبتا کم، ۴ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین ۱۹ مگاپیکسلی، پنل شیشه‌ای، بلندگوهای استریو و پورت یو اس بی ۳.۱ تایپ C بهره می‌برد.

گوشی سونی اکسپریا XZ2

اکنون گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۲ به صورت رسمی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و صورتی و با قیمت ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به همراه یک هدست بی‌سیم به فروش می‌رسد.

تهیه شده درگجت نیوز
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net