۱۳۹۷/۰۴/۰۲ فرزاد عامری

گوشی آلکاتل 1گوشی آلکاتل ۱ به عنوان یکی از ارزان‌ترین موبایل های مبتنی بر اندروید Go معرفی شد

گوشی آلکاتل ۱ (Alcatel 1) با قیمتی رقابتی از راه رسید. آلکاتل ۱ با بهره‌گیری از سخت افزار مناسب، به نسخه Go از اندروید اوریو و نمایشگری کشیده و ۱۸:۹ مجهز شده است.

تا به امروز گوشی آلکاتل ۱ ایکس ارزان‌ترین موبایل این کمپانی فرانسوی شناخته می‌شد، اما حالا همه چیز تغییر خواهد کرد چرا که سازندگان با خذف حرف X از نام این گوشی، دستگاهی ساده‌تر و ارزان‌تر را تولید کرده‌اند. این تلفن هوشمند اخیرا در روسیه رویت شده و فعلا اطلاعات مربوط به زمان عرضه و قیمت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

مشخصات فنی گوشی آلکاتل ۱

آلکاتل ۱ به صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح ۴۸۰×۹۶۰ مجهز شده و زیر قاب می‌توان تراشه مدیاتک MT6739 با پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی را در کنار ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا پیدا کرد. از آنجایی که ما با موبایلی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. همچنین سازندگان با به‌کارگیری Android Go، پردازش بهتر و سریع‌تر محتوا را امکان‌پذیر کرده‌اند. علی‌رغم برچسب قیمت پایین، گوشی جدید آلکاتل از شبکه ۴G LTE و دو سیم کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

گوشی آلکاتل 1

ما همچنان در انتظار اعلام زمان عرضه و قیمت گوشی آلکاتل ۱ هستیم، ولی اگر قصد خرید یکی از این محصولات جدید را دارید، موبایل آلکاتل در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی به فروش می‌رسد.

منبع :Phonearena
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net