۱۳۹۷/۰۳/۱۰ فرزاد عامری

همراه اولهمراه اول شایعه نامعتبر بودن شناسه‌های اعلام شده را تکذیب کرد

شایعه نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده همراه اول صحت ندارد. در حالی که شایعاتی در مورد نامعتبر بودن شناسه‌های قبض و پرداخت همراه اول مطرح شده، اپراتور اول ارتباطی کشورمان با صدور اطلاعیه‌ای، این موضوع را تکذیب کرد.

اپراتور همراه اول با صدور اطلاعیه‌ای، شایعات مربوط به نامعتبر بودن شناسه‌های اعلام شده برای قبض و پرداخت را تکذیب کرد. اپراتور اول ارتباطی کشورمان به صورت رسمی تایید کرده که صورت‌حساب این دوره‌ی مشترکان همراه اول صحیح بوده و مشترکین به شایعات منتشر شده در شبکه‌های مجازی توجه نکنند.

تغییر فرمت شناسه‌های همراه اول

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، در پی تغییر CRM این اپراتور، فرمت شناسه قبض و پرداخت تغییر کرده و در آن دیگر از شماره موبایل استفاده نمی‌شود. لذا شایعه نامعتبر بودن شناسه‌های اعلام شده صحت ندارد.

در این اطلاعیه تصریح شده، مشترکین همراه اولی می‌توانند با گرفتن کد #۱۱۱*۱۰* یا تماس با سامانه ۹۹۹۰ از درستی بدهی اعلام شده خود اطمینان یابند. همچنین مشترکین این اپراتور می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب خود از طریق سامانه ۹۹۹۰ و یا با ارسال حرف G (صورت‌حساب پایان دوره) و یا حرف M (صورت‌حساب میان دوره) به سر شماره ۹۹۰۰۰۹ اقدام کنند.

تهیه شده درگجت نیوز
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net