۱۳۹۷/۰۳/۳۰ فرزاد عامری

نسخه بتای آی او اس 12دومین نسخه بتای آی او اس ۱۲ منتشر شد

اپل دومین نسخه بتای آی او اس ۱۲ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. آی او اس ۱۲ سیستم عامل جدید آیپدها و آیفون ها بوده و قرار است تا پیش از عرضه عمومی آن برای تمامی کاربران، ابتدا توسعه دهندگان با چند نسخه بتای iOS 12 کار کنند.

شرکت اپل به تازگی ورژن جدیدی از تازه‌ترین سیستم عامل پلتفرم موبایل خود را منتشر کرده است. همانطور که انتظار داریم در این نسخه مشکلات نخستین ورژن آی او اس ۱۲ برطرف شده است. توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند دومین نسخه بتای آی او اس ۱۲ را دریافت کرده و به تست اپلیکیشن‌های خود بر روی آن بپردازند.

انتشار آی او اس ۱۲

آی او اس ۱۲ مدتی پیش و در جریان کنفرانس WWDC 2018 به صورت رسمی معرفی شد. این سیستم عامل حتی برای آیفون ۵ اس نیز عرضه شده و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به گوشی های آیفون و تبلت های آیپد اضافه خواهد کرد. همچنین ویژگی جدیدی تحت عنوان مموجی به آیفون ۱۰ اضافه خواهد شد که یک نوع اموجی سه بعدی شبیه به انیموجی سامسونگ محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید:

بررسی تمامی قابلیت های جدید آی او اس ۱۲ (iOS 12)

انتظار می‌رود همانند همیشه، سیستم عامل جدید در اوایل پاییز برای عموم کاربران منتشر شود. تا آن زمان حداقل چند نسخه بتای آی او اس ۱۲ دیگر منتشر خواهد شد تا به این ترتیب رفته رفته ایرادهای این سیستم عامل برطرف شوند.

منبع :phonearena
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net