۱۳۹۷/۰۳/۳۰ فرزاد عامری

هواوی آنر 10جدیدترین آپدیت هواوی آنر ۱۰ با ویژگی‌های جذاب منتشر شد

آپدیت هواوی آنر ۱۰ چند قابلیت فوق‌العاده به این گوشی اضافه می‌کند. مجهز شدن دوربین به تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر و همچنان اضافه شدن حالت Party دو قابلیت جدید هواوی آنر ۱۰ محسوب می‌شوند که بعد از دریافت به روزرسانی جدید در دسترس کاربران خواهند بود.

هواوی آنر ۱۰ را مدتی پیش در شهر لندن با سر و صدای زیاد معرفی کرد. استقبال بسیار خوب کاربران از این گوشی نشان داد تعریف و تمجیدهای شرکت سازنده از این محصول بدون دلیل نبوده است. داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده در چهارچوبی بسیار زیبا و شکیل در عین داشتن قیمتی مناسب، مزیت‌های این گوشی محسوب می‌شود. حال به لطف یک آپدیت هواوی آنر ۱۰ باز هم به مجموعه امکانات آن اضافه شده است.

ویژگی‌های آپدیت هواوی آنر ۱۰

کاربران هواوی آنر ۱۰ در کشور هند به تازگی یک آپدیت OTA دریافت کرده‌اند که شامل دو قابلیت جدید و کاربردی است. نخستین ویژگی، اضافه شدن EIS به دوربین است. به لطف وجود تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر از این پس خواهید توانست حتی حین وجود تکان‌های قابل توجه، ویدیوهای حرفه‌ای با دوربین این گوشی ضبط کنید.

دومین ویژگی مهم آپدیت هواوی آنر ۱۰ حالت مهمانی یا پارتی مود (Party Mode) محسوب می‌شود که به لطف آن، امکان اتصال به چند گوشی هوشمند و پخش یک موسیقی از اسپیکرهای آن‌ها به صورت همزمان فراهم خواهد شد. به این ترتیب در هر جایی خواهید توانست بدون نیاز به اسپیکر و تنها با تکیه بر گوشی های هوشمند درون جیب همه افراد حاضر، یک مهمانی شگفت‌انگیز برپا کنید!

همچنین بخوانید:

فناوری GPU Turbo آنر از ۲۸ ژوئن روی آنر ۱۰ آزمایش می‌شود

آپدیت هواوی آنر 10

حجم آپدیت هواوی آنر ۱۰ برابر ۸۲۸ مگابایت است که نشان می‌دهد علاوه بر این دو قابلیت جدید، تغییرات سیستمی بسیار مهمی را نیز در دل خود جای داده است. بعد از دریافت به روزرسانی جدید، اپلیکیشن Honor Club نیز به مجموعه نرم افزارهای گوشی اضافه خواهد شد. این برنامه را باید ابزاری به منظور اتصال به سایر کاربران گوشی های آنر دانست که سبب می‌شود دوستان جدیدی پیدا کرده و به راحتی پاسخ سوال‌های خود پیرامون محصولات این برند را پیدا کنید. همانطور که انتظار دارید، پچ امنیتی ماه می نیز در آپدیت هواوی آنر ۱۰ گنجانده شده است.

هواوی آنر 10

در نهایت باید به ویژگی HiTouch اشاره کنیم که با دریافت آپدیت جدید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به وسیله آن و به لطف وجود دستیار آمازون، تنها با نگه داشتن دو انگشت بر روی نمایشگر، می‌توانید کالاها را بدون نیاز به وارد کردن نامشان به دستگاه معرفی کنید. در واقع HiTouch به گوشی کمک می‌کند اشیای مختلف را تشخیص بدهد.

منبع :gsmarena
بازخوانی مطلب : http://gadgetnews.net